Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady zakupów, składania i rozpatrywania reklamacji towarów zakupionych w sklepie stacjonarnym.
1.2. Sklep prowadzi sprzedaż wyrobów medycznych, sprzętu rehabilitacyjnego oraz artykułów pomocniczych.
Podstawa reklamacji
2.1. Reklamację można złożyć w przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub ukrytej towaru, wynikającej z przyczyn tkwiących w produkcie.
2.2. Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika, nieprawidłowego użytkowania lub konserwacji.
Zasady składania reklamacji
3.1. Reklamację należy zgłosić osobiście w sklepie, przedstawiając dowód zakupu (paragon lub fakturę).
3.2. Towar powinien być czysty, kompletny i, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu.
3.3. Sklep może poprosić o pisemny opis wady lub okoliczności jej wystąpienia.
Rozpatrzenie reklamacji
4.1. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
4.2. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie wymieniony na nowy, wolny od wad.
4.3. Sklep nie dokonuje zwrotów gotówki – możliwa jest wyłącznie wymiana towaru na identyczny lub inny produkt o tej samej wartości.
4.4. W przypadku braku identycznego towaru, klient może wybrać inny produkt z oferty sklepu o wartości nie niższej niż reklamowany produkt.
Zwroty i wymiany towarów niewadliwych
5.1. W przypadku zakupów dokonanych w sklepie stacjonarnym, nie przyjmujemy zwrotów ani wymian towarów pełnowartościowych (niewadliwych).
5.2. Prosimy o przemyślane zakupy – ze względów higienicznych i medycznych część asortymentu (np. wyroby medyczne, środki pomocnicze, produkty ortopedyczne, sprzęt rehabilitacyjny) nie podlega zwrotowi po opuszczeniu sklepu.
Postanowienia końcowe
6.1. Niniejszy regulamin dostępny jest w siedzibie sklepu.
6.2. Złożenie reklamacji oznacza akceptację niniejszego regulaminu.